آموزش اینستاگرام(مروری بر اپلیکیشن اینستاگرام)

آنچه در این مقاله می خوانید :

روش  ورود و ثبت نام در اپلیکیشن اینستاگرام

روش  ورود و ثبت نام در اینستاگرام اساسی ترین بخش آموزش  اپلیکیشن اینستاگرام  است. صفحه ورود به شما اجازه ساخت حساب جدید یا وارد شدن به حساب موجود را داده. شما همچنین می‌توانید برای بازیابی کلمه عبور‌تان  بر روی Log In و سپس Forgot بزنید.

روش  ورود و ثبت نام در اپلیکیشن اینستاگرام

به خاطر داشته باشید که زمان ورود به حساب موجود باید از نام کاربری و کلمه عبور حساب استفاده کنید.

کلید بعلاوه

اصلی ترین گزینه در آموزش اینستاگرام کلید بعلاوه است. این کلید به شما اجازه گرفتن عکس و ویدیو درون اینستاگرام را می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را در Feed به اشتراک بگذارید.

پروفایل

پروفایل مشخصات شما و پست‌های اینستاگرامتان را نشان می‌دهد. همچنین در آنجا می‌توان اطلاعات پروفایل را ویرایش کرده و محیط حسابتان را تنظیم کرد.

شما می‌توانید به instagram.com  بروید و ورود با نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام به حساب خود در وب دسترسی پیدا کرده و بیشتر در مورد پروفایل وب بیاموزید.

 

جست و جو کردن

جست و جو کردن

در  Search & Explore  شما می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهایی که  دوست داشته دارید ولی مربوط به حساب هایی هستند که آن‌ها را هنوز Follow ( دنبال) نکرده‌اید پیدا کنید.

شما همچنین می‌توانید عناوین سرپرستی را که ما فکر می‌کنیم جامعه اینستاگرام دوست خواهد داشت ببینید.

 

 

 

 

خانه (Home) به شما مجموعه‌ای از عکس های پست شده توسط شما و دوستانتان را نشان می‌دهد. می‌توانید عکس‌های آن را لایک کرده و زیرش نظر دهید

فعالیت ها

قسمت فعالیت ها، لایک ها و کامنت ها بر روی پست های شما را نمایش می دهد، همچنین به شما اجازه می دهد عکس ها و ویدئوهای لایک شده توسط دوستانتان را ببینید.