آموزش رایگان

آموزش رایگان در اینستاگرام

آنچه در این مقاله می خوانید :

آموزش رایگان 0 تا 100…
دروغ،شعار یا واقعیت ؟

همه شما دیده اید که برخی پیج های اینستاگرامی ادعای آموزش رایگان صفر تا 100مهارتهای مختلف را میکنند.

چرا باید به این افراد شک کرد؟مگر علم ، دانش و مهارت انتها دارد؟که مدعی هستند نه تنها به 100 آن رسیده اند!بلکه چنان مسلط شده اند که می توانند آموزش هم بدهند!آن هم رایگان!

در نتیجه اگر مدیر آن پیج دروغ نگوید ، دارد شعار تبلیغاتی میدهد!خوب چه اشکالی دارد هر کسی میتواند هر شعار تبلیغاتی بدهد ولی ما هستیم که باید بتوانیم تصمیم درست بگیریم.
اما چرا باید به درست و کافی بودن سطح دانش و مهارت این فرد شک کرد؟

یک پرسش ساده از شما :کدام یک از شما حاضرید -1دانش-2مهارت-3محصول یا -4خدمات با ارزش خود را تماما رایگان در اختیار دیگران قرار دهید؟
(معتقدم سرمایه ای که هر یک از ما میتوانیم با آن کسب درآمد کنیم حداقل یکی از این چهار مورد است )

جواب واضح هست:هیچکس!
دلیل اول :عدم کسب درآمد کافی برای خودتان!
دلیل دوم و مهم تر که این مدعییان اصلا به آن توجه نمی کنند این است که:وقتی شما برای دانش و مهارت خود ارزش قائل نیستید و همه آن را رایگان به دیگرانمی دهید،چطور انتظار دارید که دیگران برای آن ارزش قائل باشند؟

پس اگر دیدید کسی ادعا میکند صفر تا صد …را رایگان آموزش می دهد قبل از آنکه خوشحال شوید بهتر است به این نکته توجه کنید که کسی که برای دانش و مهارت خود ارزش قائل نشده
نمی تواند با انتقال آن به شما کمک قابل توجهی کند!

شخصا در مورد مهارت خودم(آموزش اینستاگرام مارکتینگ) پیج های زیادی را هرازگاهی بررسی می کنم :
جالب است بدانید آنهایی که ادعا میکنندصفر تا صد اینستاگرام را رایگان آموزش می دهند خودشان اشتباهات فاحشی در پیج شان دارند و اکثرا بعد از مدتی تقریبا محو میشوند … و حضوری فعالی در اینستاگرام ندارند.
و برعکس عزیزانی که بخشی از دانش خود را به شما ارائه میدهند و خیلی واضح می گویند برای آموزش کامل لازم است روی خودتان سرمایه گذاری کنید و باگرفتن مشاوره غیر رایگان از آنها،خرید بسته های آموزشی و یاهر پیشنهاد غیر رایگان دیگری …. اصول اینستاگرام مارکتینگ را یاد بگیرید
اتفاقا به این مهارت تسلط خیلی بیشتری دارند و به همین دلیل هم است که برای دانش خودشان ارزش قائل هستند و همه آن را رایگان منتشر نمیکنند.

سخن آخر با برخی از شما:

اما اگر شما از آن دسته از افراد هستید که از دیدن و آشنا شدن با پیج هایی که ادعا میکنند صفر تا صد یک مهارت را رایگان آموزش میدهند،خوشحال میشوید
به این دلیل در اشتباه هستید:
همانطور که گفتم مهارتی که تماما رایگان به شما آموخته شود قطعا مهارت کاملی نیست که هیچ حتی ممکن است تا حد زیادی هم اشتباه باشد.
پس شما در حقیقت وقت خود را تلف میکنید و چه بسا که با اجرای آموزش های اشتباه و یا ناقص آن فرد
خسارت جبران نا پذیزی را به کسب و کار و پیج خود وارد می کنید.

سخنی با آنهایی که دائما دنبال رایگان ها هستند!مطمئن باشید که کسانی که برای دانش و مهارت خود ارزش قائل هستند ،همیشه مشتریان خوبی دارند و خواهند داشت و چه بسا که رقبای شما در میان مشتریان آنها باشند و با یادگیری درست از شما سبقت بگیرند
در حالی که شما همچنان دنبال رایگان ها هستید. رایگانهایی که نبودنشان بهتر است از بودنشان.

[foogallery id=”6933″]