اینستاگرام مارکتینگ

بازاریابی اینستاگرامی به روش اسلایس پیتزا

آنچه در این مقاله می خوانید :

فرض کنید یک پیتزافروشی به هر فردی که از جلوی رستوانش رد میشود یک اسلایس پیتزا رایگان بدهد!

دلیل این کار این است که مشتری بدون هیچ ریسکی ، مزه پیتزا را بچشد و اگر مطلوب بود سفارش دهد.

این دقیقا همان کاری است که ما باید در اینستاگرام مارکتینگ انجام دهیم!
در حقیقت یکی از راه های جلب اعتماد مخاطب پایین آوردن میزان ریسک خرید برای اوست.

بیشترین کاربرد این تاکتیک برای کسب و کارهایی است که محصولات دیجیتال(فروش محتوا) دارند.

مثلا من در پیج خودم تکّه هایی از فیلم کارگاه های آموزش اینستاگرام مارکتینگ که برگزار کرده ام ،گذاشتم و مخاطب را به خرید فیلم کامل آن دعوت کرده ام.
مخاطب با دیدن این بریده های فیلم میتواند تصمیم بگیرد که این آموزش برایش مفید است یا خیر!

اما برای کسب کارهایی که محصولات غیر دیجیتال و یا خدمات حضوری دارند هم این تاکتیک خیلی کاربرد دارد.

در حقیقت اسلایس پیتزای رایگان این کسب و کارها ، دادن اطلاعات صادقانه و مفید در مورد محصول وخدمات،آموزش های مرتبط با آنها،پاسخ به سوالات رایج مخاطبین ،برجسته کردن مزایای محصول و مشخص کردن فایده ی آن برای مشتری و …. است.

هر چه شما بهتر و صادقانه تر و خلاقانه تر این اسلایس پیتزا را برای مخاطب آماده کنید افراد بیشتری از طعم آن استقبال میکنند و مشتری شما می شوند.

 

نکته مهم:

همانطور که یک اسلایس پیتزا تقریبا تمام مخلفات استفاده شده در پیتزا را دارد!
هر قطعه از محتوای شما هم باید به تنهایی اطلاعات کاملی به مخاطب بدهد.
حتی اگر یک موضوع یا محصول یا خدمت را در چند قطعه ی یک دقیقه ای میخواهید اکران کنید هر یک قطعه باید یک بخش از موضوع را کامل توضیح دهد.

 

تجربه من:

این تاکتیک (البته در کنار تکنیک های تولید محتوا)تقریبا برای هر کسب و کار اینستاگرامی قابل پیاده سازی است و قطعا هرچه بهتر و دقیق تر پیاده سازی کنید ،مخاطب و در نتیجه مشتری بیشتری جذب خواهید کرد

 

 

[foogallery id=”6967″]

 

حالا میخواهم یک وبسایت به شما معرفی کنم که با کمک آن میتوانید امنیت پسورد خودتان را بررسی کنید ، یعنی ببینید که این پسورد شما توسط سیستم های اتوماتیکی که هکرها استفاده می کنند ،قابل هک هست یا نه؟
سیستم های اتوماتیک هکرها ، معمولا به این روش کار می کنند که یک سری پسورد را بر اساس یک سری فرمول هایی به سیستم میدهند تا درنهایت پسورد شما ، یکی از آنها در بیاید. پس برای اینکه پسورد ما از امنیت بالایی برخوردار باشد باید تلفیقی از اعداد ، حروف کوچک و بزرگ و نشانه هایی مثل @ و $و … باشد.

بررسی امنیت پسورد توسط سایت security.org

 

وارد سایت security.org میشویم (آدرس کامل آن https://www.security.org/how-secure-is-my-password/)
در باکس مورد نظر، می توانیم پسورد خودمان را وارد کنیم ( میتوانیم copy -past کنیم )و یا اینکه پسورد دیگری وارد کنیم تا توسط این سایت امنیت آن را محک بزنیم .
من یک پسوردی وارد میکنم( مثلا 123456) حالا یک a کوچکم میزنم و بعد یک d هم میزنم، میگوید این پسورد را در مدت یک دقیقه سیستم های اتوماتیک میتوانند تشخیص بدهند . حال یک حرف بزرگ مثلاH و G میزنم  که در پاسخ میگوید تشخیص این پسورد هفت ماه طول میکشد . در ادامه یک @ با یک $ نیز اضافه میکنم که تشخیص این پسورد توسط سیستمهای اتوماتیک 34 هزار سال طول میکشد.

پس شما هرچه در پسوردتان از اعداد ، حروف کوچک و بزرگ و نشانه هایی مثل @ و $ و – و… استفاده کنید پسورد قویتری خواهید داشت و سیستم های اتوماتیک دیگر نمیتوانند آن را تشخیص بدهند و هک کنند.
حتما این نکات امنیتی را رعایت کنید.