نام کاربری در اینستاگرام

آنچه در این مقاله می خوانید :

نام کاربری در اینستاگرام

 

اگر نام کاربری توسط حسابی استفاده شده باشد و غیر فعال باشد شما میبایست نوعی قابل دسترسی از آن نام کاربری را برای استفاده در اینستاگرام انتخاب کنید.  می‌توانید  نقطه (.)، زیر خط ( _ )، اعداد (۱۲۳۴) و … را اضافه کنید تا به شما در پیدا کردن یک نام کاربری‌ که در حال استفاده شدن نیست کمک کند.

جهت تغییر نام کاربری خود میتوانید پروفایل خود را ویرایش کنید.

اینستاگرام مردم را تشویق می‌کند که پس از ساختن حساب اینستاگرام وارد حساب خود شوید و از آن استفاده کنید. جهت فعال نگه داشتن حساب خود می توانید وارد حسابتان بشوید و عکسی به اشتراک بگذارید، عکس بقیه را Like کنید و نظرتان را برایشان بنویسید.

حساب‌ها امکان دارد به دلیل غیر فعال بودن برای مدت طولانی به طور دائم پاک شوند

علامت تجاری در اینستاگرام

شرکت ها و برندهای بسیاری با مشکل پیج های فیک با نام آنها مواجه  این افراد باید بدانند که نقض قوانین علائم تجاری ممکن است شامل استفاده از نام یک شرکت یا تجارت، لوگو یا سایر موارد محفوظ به علائم تجاری به شکلی که موجب گمراهی و سردرگمی دیگران در رابطه با برند یا تجارات وابسته به آن شود.

استفاده از علامت تجاری دیگری به نحوی که ربطی به محصول یا خدماتی که علامت تجاری به آن اختصاص یافته  داشته باشد، نقص سیاست علامت تجاری اینستاگرام نیست. توجه کنید  که نام‌های کاربری اینستاگرام براساس کسی که اول آمده تحویل داده می‌شوند و امکان رزرو کردن وجود ندارد.

چگونه نقض علامت تجاری را گزارش دهم؟

نام کاربری که علامت تجاری شما را نقض می‌کند را گزارش کنید.

ایمیلی ساختم که می گوید حساب کاربری جدید ساختم اما من اقدامی نکردم

در این صورت به احتمال زیاد شخص دیگری به اشتباه ایمیل شما را در زمان ساخت حساب اینستاگرام وارد کرده

برای حذف ایمیل خود از حسابتان لازم است:

اگر حساب اینستاگرام دارید از آن خارج شوید. قبل از خارج شدن مطمئن باشید که دسترسی به ایمیل کنونی که حسابتان با آن در ارتباط است را دارید. چگونگی به روز رسانی آدرس ایمیل خود را یاد بگیرید. اگر حساب اینستاگرام ندارید، مرحله دوم را رد کرده و بر روی let us know که در پایین ایمیل Welcome to Instagram است کلیک کنید که ما متوجه شویم که شما نبوده‌اید.

حال می توانید از این آدرس ایمیل برای ساخت حساب اینستاگرام یا اضافه کردن آن به حساب موجود استفاده کنید.

اگر همچنان با مساله ای در رابطه با ایمیل یا شماره تلفن خود مواجه‌اید ما را مطلع کنید.

 

مشکل وارد نشدن به حساب کاربری:

اگر شما با آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود ثبت نام کرده‌اید ولی رمز عبور خور را فرتموش کردید، می‌توانید رمز عبور خود را بازیابی کرده  و به حساب خود وارد شوید.

اگر آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را صحیح وارد کردید و با پیغامی به این مضمون که حسابی با آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما وجود دارد مواجه شدید، به اینستاگرام اطلاع دهید.

به خاطر داشته باشید که هر آدرس ایمیل تنها می‌تواند با یک حساب اینستاگرام در ارتباط باشد.