عمل گرایی در اینستاگرام مارکتینگ

عمل گرایی در اینستاگرام مارکتینگ

آنچه در این مقاله می خوانید :

عمل گرایی در اینستاگرام مارکتینگ به این معنی است که همین حالا شروع کنید و سعی کنید با یادگیری اصول درست اینستاگرام مارکتینگ و آزمون خطا ، به معرفی خودتون و یا کسب وکارتون در اینستاگرام بپردازید.اگر بخواهید صبر کنید تا همه چی عالی شود و بعد شورع کنید ،هیچ وقت شروع نخواهید کرد!

شما هم میتوانید با تهیه فیلم آموزش اینستاگرام مارکتینگ  با روشهای اصولی افزایش مخاطب و کسب درامد از اینستاگرام آشنا شوید.

یادمه وقتی دیدم مهارت ها و تجاربی که در #اینستاگرام پیدا کردم، داره جواب میده و تصمیم گرفتم به صورت تخصصی به #آموزش_اینستاگرام بپردازم،تصمیم به نوشتن یک کتاب گرفتم.
شروع کردم و در کمتر از یک ماه تقریبا تمام فصل ها و مطالب کتاب و نوشتم.
موقع ویرایش و بررسی نهایی که شد دیدم تو همین مدت هم نکات مهم و جدیدی و فهمیدم و گفتم پس اونارو هم اضافه می کنم و این پروسه هم مدتی طول کشید اما…
بله باز موقع ویرایش نهایی دیدم باز هم میتوانم اضافه کنم!
چند ماهی گذشت و اون کتاب تمام نمی شد چون من میخواستم بهترین منبع را ارائه بدم.
فهمیدم این قصه سر دراز داره و این کتاب با این تفکر #ایده_آل_گرایی تمام نمی شود.
تصمیم گرفتم یکی از مهم ترین بخش های کتاب را که به نوعی خلاصه کل کتاب بود به عنوان جزوه منتشر کنم و خیلی خوب شد .چون همون جزوه به خیلی ها کمک کرد که فعالیت اصولی #اینستاگرام_مارکتینگ و شروع کنند و نتایج خوبی بگیرند.

تصمیم دوم برگزاری کلاس #آموزش_اینستاگرام
بود که در اون مفصل تر مباحث و آموزش دادم و اون هم خیلی مورد استقبال قرار گرفت و رضایت بالای شرکت کنندگان و همراه داشت و خیلی ها که در مشهد و تهران نبودند یا فرصت شرکت در کلتس و نداشتند ،متقاضی بودند به نوعی به آموزش ها دسترسی داشته باشند.

فراموش نکنید بهترین راه عمل گرایی در اینستاگرام مارکتینگ این است که شما اصول درست اینستاگرام مارکتینگ را رعایت کنید.

تصمیم سوم هم فیلم برداری از کلاس بود که این یکی خیلی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و تاکنون صدها نفر خریده اند و در حال استفاده هستند.
من هنوز کتاب را منتشر نکرده ام و البته فعلا همچین تصمیمی ندارم ،چون دیدن فیلم برای مخاطبین خیلی راحت و قابل فهم تر از خواندن کتاب است و زمان خیلی کمتری هم می برد.
حالا ببینید اگر میخواستم کتاب را همونطور منتشر کنم که تا حالا بخش قابل توجهی از آموزش ها قدیمی شده بود و اگر میخواستم ایده آل گرایی کنم که هیچ وقت از این دانش و مهارت از طریق آموزش کسب درآمد (اون هم بسیار زیاد)نکرده بودم.
📌به نظر من عمل گرایی تقدم دارد بر ایده آل گرایی همانطور که از قدیم گفتن:
📌در عمل کار برآید ،به سخنوری نیست.

عمل گرایی در اینستاگرام مارکتینگ هم یعنی همین حالا شروع کن!!

https://www.parsiantd.com/product/instagram/