سئو و بهینه سازی سایت

سئو خلاصه عبارت Search Engine Optimization میباشد که معنی آن بهینه سازی موتور جستجو میباشد.عبارت اختصاری سئو در زیان انگلیسی seo میباشد که همان حروف اول سه کلمه ی انگلیسی آن است.

سئو و بهينه‌سازي موتور جستجو در حقیقت مجموعه فعالیتهایی ست که برای ارتقا رتبه یک وب سایت در نتایج جستجو انجام میشود تا وقتی عبارت یا کلمه ی کلیدی مرتبط با وب سایت شما توسط مراجعین به گوگل مورد جستجو قرار میگیرد ،وب سایت شما هم به عنوان یکی از اولین گزینه ها در معرض انتخاب قرارگیرد. اما نکته مهم در اینجا انتخاب راه و روش درست و اصولی برای بهینه سازی وب سایت است.چرا که روشهای تقلبی زیادی وجود دارد که یا نتیجه ندارد و یا نتیجه آن کوتاه مدت هست و خیلی زود توسط گوگل شناسایی و سایت در اصلاح پنالتی میشود یعنی ناگهان میزان قابل توجهی در نتایج گوگل به عقب پرتاب میشود.

ما با روشهای تضمینی و اصولی به صورت کاملا حرفه ای مراحل سئو سایت شما را گام به گام و با دقت و حوصله انجام میدهیم ،بطوریکه نتایج آن برای شما کاملا ملموس خواهند بود و خودتان از پیشرفت کار کاملا مطلع خواهید شد.

بدیهی ست که این فرایند پیچیده نیازمند صبر و حوصله شما نیز میباشد ، اما وقتی نتایج ان آشکار گردد خودتان از فواید آن سود میبرید و به درستی تصمیم خود افتخار خواهید کرد.

صعود تضمینی به صدر گوگل با استفاده از جدیدترین و بروزترین روشهای سئو و بهینه سازی وب سایت توسط تیم حرفه ای و متخصص گروه شرکتهای پارسیان، مطمئن ترین راه برای افزایش چشمگیر مخاطبان وب سایت شما و به تبع آن مشتریان بیشتر برای کسب و کار شما ست.

جهت سئو وب سایت، همین حالا می‌توانید با ما تماس بگیرید:

انواع سئو و بهینه سازی سایت

سئو داخلی

سئو داخلی به دو بخش تقسیم می شود: سئو محتوا و سئو تکنیکال، بررسی دقیق سئو داخلی سایت شما با ابزارهای حرفه ای انجام خواهد شد، چرا که شناخت وضعیت فعلی سئو وب سایت کمک خواهد کرد تا استراتژی دقیق تری برای وب سایت چیده شود. همچنین در سئو تکنیکال وضعیت سرعت لود صفحات، حجم صفحات، کدهای سایت، متاتگ ها و سایر المان های فنی … بررسی شود.

سئو خارجی

برای سئو خارجی ابتدا کمیت و کیفیت لینک های خارجی وب سایت بررسی می شود تا لینکهای بی کیفیت و اسپم شناسایی شوند. هم چنین توزیع انکرتکست ها و کلمات کلیدی مورد ارزیابی قرار میگیرند. در نتیجه این بررسی ها و تمام آنالیز ها استراتژی ساخت بک لینک طراحی میشود و طبق این استراتژی برای لینک سازی در وب سایتهای داخلی و خارجی اقدام می شود.

مراحل اجرای خدمات سئو

مراحل اجرای سئو
در شروع یک پروژه سئو، مواردی وجود دارد که در طراحی استراتژی بسیار مؤثر است. مواردی همچون، کیفیت محتوای سایت، تگ های مخفی، تکرار بی رویه تگ ها، میزان امتیاز اسپم دامنه و…از جمله این موارد بود که باید بررسی شود.
برای سئو وب سایت خود چه مقذار بودجه نیاز دارید؟ محتوایی که برای کسب و کار شما مورد نیاز است چقدر است؟ چه مقدار زمان برای نتیجه گیری لازم است ؟مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ کسب و کار شما چه رقبایی دارید؟… پاسخ به این سوالات استراتژی یک سایت را می سازد.
محتوای که در وب سایت منتشر می شود با هدف جذب مخاطبین و بازدید کنندگان است این محتوا باید متناسب با فعالیت شما به صورت جذاب و یونیک تولید میشود. این محتوا با اصول نگارش و اصول سئو محتوا به صورت منظم ئر سایت منتشر می شود.
تمامی موارد مربوط به سئو داخلی وب سایت بررسی خواهد شد.
بررسی سایت هایی که متناسب با فعالیت شما باشند که انتخاب این سایتها کار حساسی است از سایت های اسپم زا و فروم هایی که دائم لینک ها را حذف می کنند شناسایی می شوند. با توجه به شرایط گفته شده، محتوا در این وبسایتها منتشر شده و لینک سازی می شود.

سوالات رایج درباره خدمات سئو

خدمات سئو چه کمکی به کسب و کار من میکند؟

استفاده از خدمات سئو باعث افزایش بازدید و جذب مخاطب می شود و در نتیجه فروش در وب سایت به همراه خواهد داشت، برای پیشی گرفتن از رقبای خود در دنیای مجازی بهتر است سایت خود را سئو کنید.

 

برای رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر زمان لازم است؟

با توجه به سختی کلمات کلیدی و میزان جستجوی در کسب و کار مورد نظر و همچنین موارد دیگر برای هر پروژه متفاوت است. پیشرفت کلمات کلیدی را می توان در بازه 3 ماهه مشاهده کرد و حداقل در بازه 6 ماهه می توان نتایج را در صفحه اول مشاهده کرد.

 

آیا روشی وجود دارد که بتوانیم به سرعت به صفحه اول بیاییم؟

می‌توان تا زمانی که عبارات کلیدی‌ به صورت ارگانیک به صفحه اول نیامده است برای افزایش بازدید سایت، فروش بیشتر و دیده شدن سریع از تبلیغات در گوگل استفاده کنید.

 

جهت سئو وب سایت، همین حالا می‌توانید با ما تماس بگیرید: