مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاور دیجیتال مارکتینگ چیست و مشاوره دیجیتال مارکتینگ کیست؟

مشاور دیجیتال مارکتینگ کسی است که بر ایجاد کمپین های تبلیغاتی برای پلتفرم های دیجیتال تمرکز دارد و از تمام کانال های بازاریابی آنلاین و خدمات دیجیتال مارکتینگ در دسترس استفاده میکند تا  به شرکت‌ها در مورد چگونگی افزایش تلاش‌های بازاریابی دیجیتال خود مشاوره دهد. این متخصصان اغلب درک قوی از بازاریابی و مهارت عالی در فناوری مدرن دارند. در ادامه به صورت کامل درباره مراحل دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مهارت و  وظایف مربوط به آن توضیح می دهم.

مهندس روزبه فلاح

روزبه فلاح هستم سالهاست کار من مشاوره تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ به کسب و کارها و برندهای بزرگ و کوچک مختلف در تمام ایران و حتی خارج از کشور است. همیشه معتقدم وظیفه من این است به شما کمک کنم تا سرمایه خود را در راه درستی مصرف کنید و بازدهی مناسب بگیرید. تمام کارفرمایان من می دانند که به کارم کاملا مسلط هستم و در کارم کاملا جدی و سخت گیرانه عمل میکنم، در عین حال همیشه معتقدم برای هر موفقیتی لازم است همه جوانب را دقیق بررسی کرد و بهترین راه کارها را برنامه ریزی واجرا کرد.

مهم ترین مهارت من این است که میدانم چه نوع تبلیغی در چه جایی و چگونه اجرا شود تا بیشترین بازدهی را داشته باشد، در حقیقت من ایده پرداز و سیاست گذار تبلیغات در فضای دیجیتال هستم. رضایت حداکثری کارفرمایان من گواه این ادعا است و البته همیشه برای مهارت خودم ارزش قائل هستم و معتقدم زمانی میتوانم به شما کمک کنم که اول خودم در کسب و کارم موفق باشم و من واقعا در کسب وکار خودم موفق هستم و هم از نظر مشتریان خوب و کسب درآمد در این زمینه فعالیت در جایگاه بالایی هستم.

حالا شما باید تصمیم بگیرید که میخواهید در این قطار موفقیت سوار شوید یا خیر؟

وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ

 

  • ملاقات با رهبران شرکت برای بحث در مورد اهداف بازاریابی دیجیتال مارکتینگ
  • بررسی استراتژی های بازاریابی دیجیتال یک شرکت برای شناسایی زمینه های بهبود
  • توسعه کمپین های بازاریابی جدید برای انتشار در پلتفرم های دیجیتال
  • استفاده از سئو برای شناسایی روش های موفق دیجیتال مارکتینگ
  • پیگیری تجزیه و تحلیل داده ها برای آگاهی از پیشرفت یک شرکت در بهبود بازاریابی دیجیتال
  • کمک به یک شرکت برای ایجاد آگاهی از برند از طریق بازاریابی دیجیتال
  • انجام تحقیقات بازار گسترده برای شناسایی روندها و استراتژی های موثر
  • به روز رسانی کمپین های بازاریابی موجود برای استفاده در سیستم عامل های دیجیتال
  • برنامه ریزی محتوا برای حساب های رسانه های اجتماعی شرکت
  • تحقیق در مورد کانال‌های بازاریابی مختلف و پلتفرم‌های آنلاین برای تعیین اینکه کدام شرکت ممکن است از استفاده از آن سود ببرد
  • یافتن مشتریانی برای کار هنگام فعالیت به صورت آزاد

خدماتی که مشاور دیجیتال مارکتینگ  ارائه میدهد:

 

متخصصان معمولاً در زمینه هایی مانند استراتژی بازاریابی، تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی، طراحی وب سایت های حرفه ای و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بسیار ماهر هستند، زیرا این مفاهیم همگی به توسعه کمپین های بازاریابی موثر برای پلتفرم های دیجیتال مارکتینگ کمک می کنند.

بازاریابی دیجیتال یک اصطلاح فراگیر برای روش های مختلف بازاریابی است که از کانال های دیجیتال برای دسترسی به مخاطبان استفاده می کنند. بسته به نیاز و اهداف خود، ممکن است دو یا چند روش را اجرا کنید. در زیر برخی از روش های رایجی که می توانید استفاده کنید آورده شده است:

1- بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

سئو وب سایت شما را بهینه می کند، بنابراین در صفحات نتایج موتورهای جستجو بالاتر ظاهر می شود، که می تواند منجر به ترافیک ارگانیک بالاتر برای وب سایت شما شود. برای بهینه سازی صفحه وب خود برای موتورهای جستجو، باید عناصر کلیدی مانند کیفیت محتوا، بک لینک ها و سرعت بارگذاری صفحه را در نظر بگیرید.

مراحل اجرای سئو
مشاور تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

2- بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)

بازاریابی رسانه های اجتماعی از شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی برای دستیابی به مخاطبان شما استفاده می کند. می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی خود برای ایجاد و راه‌اندازی کمپین‌هایی برای آگاهی از برند، تقویت اعتبار خود به عنوان یک متخصص موضوع یا حتی به عنوان یک کانال فروش استفاده کنید.

3- بازاریابی ایمیلی

در بازاریابی ایمیلی، شما از ایمیل به عنوان راهی برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنید. شما ایمیل‌های شخصی‌سازی می‌کنید که می‌تواند حاوی اطلاعات بیشتری درباره محصولات یا خدمات شما، اخبار مربوط به تبلیغات یا به‌روزرسانی‌ها، و حتی تخفیف‌های مشترک باشد. بازاریابی ایمیلی می تواند شامل خبرنامه ها، پیام های خوش آمدگویی برای مشتریان جدید یا ایمیل های اطلاعاتی باشد که حاوی نکات یا راهنماهایی برای پرورش پایگاه مشتریان فعلی شما باشد.

4- بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا از دارایی‌های محتوای مرتبط و ارزش‌افزا برای جذب سرنخ و افزایش تبدیل، هدایت ترافیک وب‌سایت، پرورش مشتریان فعلی و ارتقای آگاهی از برند استفاده می‌کند. کانال های رایج مورد استفاده در بازاریابی محتوا شامل خبرنامه ها، کتاب های الکترونیکی، پست های وبلاگ و اینفوگرافیک ها هستند.

آموزش بلاگری در اینستاگرام

مراحل دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ثبت درخواست مشاوره دیجیتال مارکتینگ و ارسال اطلاعات اولیه کسب و کار توسط کارفرما

بررسی اطلاعات توسط مشاور دیجیتال مارکتینگ

تماس با صاحب کسب و کار و ارائه توضیحات در خصوص دستاوردهای جلسه مشاوره دیجیتال مارکتینگ، هزینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ و نمونه قرارداد همکاری

پرداخت آنلاین هزینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برگزاری جلسه مشاوره

حضور مشاور دیجیتال مارکتینگ در سازمان چه نتایجی به دنبال دارد؟

 

مشاور دیجیتال مارکتینگ فرد یا سازمانی می باشد که در زمینه توسعه کسب و کار و بازاریابی آنلاین در فضای مجازی تخصص دارد. مشاوره دیجیتال مارکتینگ می تواند چشم اندازی کلی نسبت به آینده دیجیتال کسب و کارتان به شما بدهد. مشاوران خبره دیجیتال مارکتینگ یک سازمان می توانند، با شناخت پتانسیل و توانایی های شرکت نقش موثری در رسیدن به اهداف موردنظر خود ایفا کنند.

 

مدت زمان مشاوره دیجیتال مارکتینگ

 

  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ ساعتی
  • پروژه‌های کوتاه مدت: در پروژه‌ها زمانبدی کمتر از یک هفته مشخص می‌شود.
  • پروژه‌های میان مدت: پروژه‌های میان مدت مشاوره دیجیتال مارکتینگ اکثرا بین ۱تا۳ ماه مشخص می شوند .
  • پروژه‌های بلند مدت: در پروژه‌های بیش از ۶ ماه، علاوه بر برگزار کردن جلسات مشاوره، وضعیت پیشرفت برنامه‌ها برای کارفرما آماده و ارسال می‌شود.

 

 

 

ما در چه زمینه هایی می توانیم کسب و کار دیجیتال شما را یاری دهیم؟

 

  • برندسازی و هویت تجاری سازمان
  • طراحی سایت های تخصصی علل خصوص در حوزه زیبایی و پزشکی
  • طراحی و توسعه محصول و خدمات
  • تبلیغات اینترنتی
  • تولید محتوا تخصصی و خلاقانه برای کسب و کار شما
  • تجربه کاربری
  • سئو و بهینه سازی برای شبکه های اجتماعی و وبسایت ها
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی

 

هزینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ

همنطورکه می دانید طراحی سایت، بازاریابی محتوا، بازاریابی موتورهای جستجو و تبلیغات کلیکی از جمله مواردی هستند که در این دسته قرار می گیرند فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ نقش بسیار مهمی در رشد کسب و کارها دارد. از طرف دیگر، بازاریابی دیجیتال منجر به برندسازی می شود. اگر به دنبال یک شرکت معتبر برای دیجیتال مارکتینگ  هستید، می توانید به آژانس دیجیتال مارکتینگ روزبه فلاح در مشهد مراجعه کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ روزبه فلاح تجربه فراوانی در زمینه دیجیتال مارکتینگ به خصوص حوزه پزشکی و زیبایی در سراسر ایران دارد.