مشاوره اینستاگرام مارکتینگ

من سالهاست مدرس , مشاوره و مجری پیج های اینستاگرام هستم برای این بدست آوردن این تجربیات روی خودم سرمایه گذاری کرده ام, هزنیه داده ام و دستاوردهای بزرگی داشته ام! نیازی نیست شما هم خودتان تجربه کنید ! کار را به من بسپارید و طبق ایده ها و مشاوره های من به پیشرفت در تخصص و کسب و کارتان بپردازید. من میدانم مخاطب هدف هر کسب و کاری چگونه به آن کسب وکار نزدیک میشود و تبدیل به مشتری میشود.

اگر پزشک هستید و پیج پزشکی (درمانی یا زیبایی) دارید به صفحه اختصاصی مربوط به فعالیتهای من برای پیج های اینستاگرام و وب سایت های پزشکی و زیبایی مراجعه کنید. اطلاعات آن صفحه برای شما آماده شده است.

آیا مشاور پیج اینستاگرام و ادمین پیج یکی هستند؟

اشتباه نکنید! مشاور همان ادمین نیست! ادمین لزوما با قوائد دیجیتال مارکتینگ آشنایی ندارد و صرفا ممکن است با اپلیکیشن اینستاگرام و یا اپلیکیشن های طراحی پست و استوری و … آشنایی داشته باشد و بر اساس آزمون و خطا مواردی را هم یاد گرفته باشد،ولی مشاور کسی است که دانش دیجیتال مارکتینگ دارد.

مشاور کسی است که میداند چه محتوایی، چه زمانی ،چگونه و با چه شرایطی تولید شود و در چه زمانی،کدام پلتفرم و چگونه اکران شود! مشاور اینستاگرام در زمینه طراحی و ایده پردازی تقویم محتوا، استراتژی اکران محتوا (پست، استوری و…)، انجام صحیح تبلیغات (طوری که کلاه سر شما نرود)، رفع نقاط ضعف کسب وکار از زاویه دیجیتال مارکتینگ، تشخیص موقعیت و بررسی رقبا و … شما را به صورت تخصصی در کسب و کارتان راهنمایی و کمک می کند. در ادامه این مطلب به شرح لزوم مشاوره اینستاگرام خواهیم پرداخت.

جهت مدیریت حرفه ای صفحه اینستاگرام، همین حالا می‌توانید با ما تماس بگیرید:

مشاوره اینستاگرام حرفه ای کیست؟

امروزه با توسعه روزافزون تکنولوژی، نقش مهم آن در روند زندگی غیر قابل انکار است. داشتن کسب و کار و درآمدزایی از این قاعده مستثنا نیست. نرم افزار اینستاگرام، بستر بسیار مناسبی برای پیشبرد انواع کسب و کار هاست. این نرم افزار به دو صورت می تواند برای شما مفید باشد: گاه تنها برای تبلیغ و جذب مشتری بیشتر کاربرد دارد، و گاه برخی از کسب و کارها اساسا از طریق اینستاگرام هدایت می شوند و در خارج از فضای مجازی فعالیتی رسمی ندارند.

با کمی تفکر می توان به خوبی متوجه شد که نحوه تبلیغ و فعالیت در اینستاگرام چقدر حائز اهمیت است. قطعا صرف داشتن یک اکانت معمولی در اینستاگرام، هیچگونه پیشرفتی برای کسب و کار شما حاصل نمی کند و همچنین مدیریت پیج اینستاگرام غیراصولی منجر به پسرفت شما نیز خواهد شد. تنها راه و بهترین راه پیشرفت فعالیت تجاری شما، مشاوره با یک متخصص و مشاور اینستاگرام مارکتینگ است.

مشاوره اینستاگرام حرفه ای کیست و چه توانایی هایی باید داشته باشد ؟

اگر شما در نرم افزار اینستاگرام فعالیت تجاری دارید، قطعا در مواقع زیادی سوالات بسیاری در مورد نحوه عملکرد و الگوریتم این نرم افزار برای شما مطرح شده است. همچنین ممکن است در روند تولید محتوای اکانت خود بارها با مشکل مواجه شده باشید. تخصص و مهارت های مشاور اینستاگرام، در واقع حل همین مشکلات این چنینی شماست. دانش و تسلط یک مشاور اینستاگرام، دقیقا مسائلی است که کمتر کسی بدون تجربه استفاده تخصصی از این نرم افزار می تواند به آن دست پیدا کند. مهارت های اصلی و ضروری یک مشاور اینستاگرام توانا، به شرح زیر می باشد:

  • اطلاعات بروز و تسلط کامل به جدید ترین الگوریتم های اینستاگرام (الگوریتم ریلز – الگوریتم استوری – الگوریتم پست – الگوریتم اکسپلور اینستاگرام-الگوریتم هشتگ – الگوریتمهای تعاملی و امنیتی اینستاگرام و …)
  • توانایی ایده پردازی و طراحی پلان و تقویم تولید محتوا برای اینستاگرام با توجه به سلیقه و نیاز شما و مهم تر مطابق با ذائقه مخاطب هدف شما در اینستاگرام.
  • آگاهی از قوانین امنیتی اکانت اینستاگرام، جهت جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرامی شما
  • تسلط به روز و کامل بر قوانین و محدودیت های فعالیت و اکران محتوا در اینستاگرام ( مثلا محتوای ممنوعه در این نرم افزار، تعداد مجاز هشتگ گذاری در هر پست، انواع هشتگ های غیر مجاز، چگونگی فعالیت بدون جریمه و محدود شدن توسط اینستاگرام و ….)
  • تسلط به تکنیک ها و الگوریتم های تولید محتوا و ایده پردازی و طراحی تقویم محتوایی برای پیج اینستاگرام شما
  • تسلط کامل به اصول هشتگ گذاری با توجه به تغییرات دائمی الگوریتم اینستاگرام
  • آشنایی با اصول تعیین یک بیوگرافی صحیح و تخصصی در اینستاگرام
  • تسلط در زمینه ترفند ها و روشهای افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام (engagmentrate)
  • تشخیص زمان و مکان مناسب برای اکران هر نوع از محتوا
  • آشنایی به اصول طراحی صحیح پست و استوری و اکران موفق آن ها در اینستاگرام
  • توانایی راه اندازی و بررسی کمیین های تبلیغاتی برای پیج شما با حفظ منافع شما و انتخاب پیج هایی که کیفیت و تعامل خوبی دارند و تبلیغ در آنها به نفع شماست
  • و…

چرا به یک مشاور اینستاگرام نیاز دارید؟

در حال حاضر، با گذشت زمان و بروزرسانی های موفق اینستاگرام، این نرم افزار بسیار پیشرفت نموده و در هر نسخه خود رشد بسیار خوبی داشته است. این اپلیکیشن نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان و توسط افراد مشهور و حتی سران سیاسی کشورها نیز استفاده می شود. این محبوبیت بی نظیر این شبکه اجتماعی، موجب افزایش فوق العاده تعداد کاربران و اکانت ها نسبت به اوایل فعالیت خود است. تعداد بالای کاربران، افزایش تعداد کسب و کار های اینستاگرامی و صنعت تبلیغات را با خود به دنبال دارد.

امروزه با گسترش اینستاگرام، فضای رقابتی در این نرم افزار بسیار تنگاتنگ شده است و وجود انواع فراوان اکانت ها با انواع محتوا، پیشرفت یک اکانت در این نرم افزار را تبدیل به امری تقریبا دشوار و تخصصی نموده است. فعالیت جدی در این پلتفرم دیگر به سادگی سابق نیست و بلکه با تخصصی تر شدن الگوریتم های اینستاگرام، برای افراد عادی که سابقه مدیریت جدی یک اکانت را نداشته اند بسیار دشوار هم می باشد.

اگر شما نیز یک کسب و کار اینستاگرامی دارید و یا به صورت کلی قصد یک فعالیت درآمدزا در نرم افزار اینستاگرام دارید، در مدیریت اکانت خود به تنهایی موفق نخواهید بود و حتما باید یک مشاور اینستاگرام توانا، ماهر و مسلط راهنمای شما باشد.

جهت مدیریت حرفه ای صفحه اینستاگرام، همین حالا می‌توانید با ما تماس بگیرید:

مشاوره اینستاگرام برای چه کسانی مفید است؟

برای تمام کسانی که در اینستاگرام فعالیت جدی و تجاری دارند! تمام فعالیت های تجاری و تمام کسب و کار ها، تمام کسانی که از اینستاگرام برای تبلیغ تخصص خود استفاده می کنند، تمام کسانی که قصد اینفلوئنسر و بلاگر شدن دارند، احتیاج به مشاوره با یک متخصص مارکتینگ اینستاگرام خواهد داشت. کمک گرفتن از یک مشاور اینستاگرام با تجربه و توانا، بسیار برای پیشرفت و روند صعودی یک پیج لازم است.

بدون مشاوره از یک مشاور اینستاگرام خوب، شک نکنید که اکانت شما پیشرفتی نخواهد داشت و تنها وقت و هزینه بسیاری در این زمینه تلف خواهد شد.

مشاوره افزایش فالوور

مشاوره افزایش فالوور

به نظر شما تعداد فالوئر چقدر مهم است؟ ممکن است شما هم فکر کنید هر چه تعداد فالوئر یک پیج بیشتر باشد، بهتر است! ولی من بر خلاف شما فکر میکنم! الگوریتم های اینستاگرام روز به روز بیشتر به سمت تعامل میرود. این یعنی هر چه تعامل مخاطب شما با پیج شما بیشتر باشد، از نظر اینستاگرام پیج شما موفق تر است و پست های شما را بیشتر به اکسپلور میبرد. پس چیزی که مهم است نسبت تعامل فالوئر های شما به تعداد فالوئر های شماست!

مثلا اگر شما 1000 فالوئر دارید و هر پست شما 100 تعامل میگیرد(جمع لایک و کامنت و سیو و وفوروارد میشه تعامل) پیج شما خیلی بهتر از پیجی هست که 10000 فالوئر دارد ولی 500 تعامل میگیرد! بنابراین هنر یک مشاور این است که با استفاده از تخصص و تجربه خود بتواند تعامل پیج شمارا بالا ببرد و کاری کند که مخاطب هدف شمارا سریع تر و راحت تر پیدا کند و از طریق دیارکت و یا تماس تبدیل به مشتری شود!

خیلی وقت ها کسی دایرکت شما می آید و یا تماس میگیرد و در نهایت تبدیل به مشتری می شود ولی هنوز شما را فالو نکرده است! پس دلیل اینکه من اعتقادی به عدد فالوئر ندارم ، این است که هدف نهایی من و شما افزایش فروش است و نه افزایش فالوئر. عدد فاوئر برای پیج هایی که میخواهد تبلیغ بگیرند (اینفلوئنسرها،بلاگر های ویا پیج های تفریح و سرگرمی) تا حدی مهم است که در مورد این پیج ها کلا سیاست من به عنوان یک مشاور متفاوت از پیج های کسب وکار است.

مشاوره تولید محتوا در اینستاگرام

یکی از مهارت های مهم یک مشاور اینستاگرام مارکتینگ این است که با انواع تکنیک های تولید محتوا آشنایی کامل داشته باشد و بتواند در تقویم محتوایی شما تنوع کامل از انواع تکنیک ها بکار ببرد. یکی از اصول مهم اداره موفق اکانت اینستاگرام، تولید محتوای قوی می باشد.

باید با توجه به ذائقه مخاطب ، محتوایی خاص و منحصر به فرد تولید شود. یک محتوای قوی و جذاب، کلید کیفیت بالای پیج شما خواهد بود. اما مسئله این است که، موضوعات برای تولید محتوا نامحدود است. در ضمن شما حتی اگر محتوای مناسبی را هم بیابید، زمان اکران محتوا به همان اندازه مهم خواهد بود.

ممکن است با ارائه محتوا در زمان نامناسب، سوژه و ایده ی شما اصطلاحا بسوزد. تولید محتوا اصول بیشمار دیگری دارد که یک مشاور اینستاگرام، می تواند با اجرای آن ها کیفیت اکانت شما به صورت چشمگیری بالا ببرد.

مشاوره بازاریابی در اینستاگرام

بازاریابی، رونق و پیشرفت کسب و کار های کوچک و بزرگ، درآمدزایی از اینستاگرام همه و همه اصول تخصصی مربوط به خود را دارد. حتما شما نیز متوجه این نکته هستید که صرف داشتن تعداد فالوور بالا، به معنی افزایش میزان فروش شما نخواهد بود. بازاریابی در اینستاگرام و جذب مشتری، یکی از حساس ترین نکات مربوط به اداره یک پیج کاری اینستاگرام و از عوامل اصلی موفقیت آن است. چه بسا ممکن است اکانتی با محتوای مناسب، مخاطبانی هم داشته باشد اما میزان فروش یا به صورت کلی میزان درآمد این اکانت از اینستاگرام بسیار کمتر از حد انتظار باشد، و یا حتی برعکس. پیج هایی وجود دارند که شاید تعداد فالوور چندانی نداشته باشند، اما بازاریابی هوشمندانه و موفق آن ها برای دارنده اکانت بسیار سودده و پردرآمد است. مشاوره بازاریابی اینستاگرام، یکی دیگر از خدمات اصلی یک مشاور اینستاگرام است. راه جذب مشتری و بازاریابی، جذب مخاطب هدف فعال و درگیر با محتوای یک اکانت ، تخصص یک مشاور اینستاگرام می باشد. در همان ابتدا با کمک گرفتن از یک مشاور اینستاگرام ماهر و مسلط، یک بازاریابی موفق در اینستاگرام خواهید داشت و مزد زحمات و هزینه ی خود را خواهید گرفت.

جهت مدیریت حرفه ای صفحه اینستاگرام، همین حالا می‌توانید با ما تماس بگیرید:

مشاوره تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

همانطور که می دانید، یکی از راه های جذب مخاطب در اینستاگرام، تبلیغات است. تبلیغات صحیح و اصولی یکی از مهم ترین عوامل یک پیج کاری اینستاگرام است. بسیاری از افراد مبتدی و کم تجربه، با وجود هزینه های هنگفت برای تبلیغ پیج خود در یک پیج با فالوور بالا اما دارای محتوای بی ربط، همچنان پیشرفتی در اکانت خود نخواهند داشت.

 یا فالوئر غیر مرتبط به پیج شما اضافه میشود یا فالوئر روح و فیک ! پس مهم است که بدانید به چه پیج چه تبلیغی و با چه مبلغی بدهید که هم بازدهی داشته ابشد و هم مقرون به صرفه باشد! این مسئله می تواند به صورت برعکس نیز رخ دهد، یعنی شما با تبلیغ در یک پیج متوسطی که مناسب محتوای شما باشد و مخاطب با کیفتی دارد، می توانید پیشرفت چشمگیری را در اکانت خود مشاهده کنید.

این یکی از ابتدایی ترین نکات تبلیغات در اینستاگرام است و اصول مهم تر فراوان دیگری مربوط به تبلیغات هدفمند در اینستاگرام وجود دارد. مشاور اینستاگرام تبلیغات شما را هدفمند می کند.

برای داشتن یک تبلیغات موفق و موثر، قطعا نحوه تبلیغات شما و محل و زمان اجرای آن بسیار تعیین کننده خواهد بود. کار مشاور اینستاگرام همین است، یعنی شما را راهنمایی می کند که چگونه و کجا، تبلیغ کنید و همچنین تبلیغ چه کسانی را بپذیرید. با کمک یک مشاور اینستاگرام با تجربه، تبلیغاتی هدفمند و هوشمند خواهید داشت، و با صرف هزینه ی بسیار کمتر می توانید اکانت کسب و کار خود را، تبدیل به منبع اصلی درآمد خود کنید و روز به روز در کسب و کار خود موفق تر باشید.

مشاور تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

چطور با اینستاگرام فروش خود را افزایش دهید؟

رشد فروش با اینستاگرام

یکی از راه های بسیار مهم برای افزایش فروش، نرم افزار اینستاگرام است. امروزه به صورت کلی تمرکز بر روی چگونگی افزایش فروش در این نرم افزار، به اندازه فروش حضوری و یا حتی گاهی بیشتر از آن در کسب و کار ها موثر است. اینستاگرام در فروش به قدری مهم و تعیین کننده است که گاهی اوقات حتی برخی از فروشندگان که به هر دلیلی در فروش حضوری ناموفق هستند، با مدیریت اصولی اکانت اینستاگرام خود فروش اصلی را از طریق این نرم افزار انجام می دهند.

تولید محتوایی که مخاطب تشنه آن باشد، طراحی گرافیکی جذاب پست و استوری ها، طریقه صحیح فعالیت و زمان مناسب آن، برخورد مناسب با مخاطب و جذب او، اصول تبلیغ در اکانت اینستاگرام و … عوامل اصلی افزایش دهنده فروش در اینستاگرام هستند. انجام اصولی و صحیح تمام این فعالیت ها، و همچنین استفاده مناسب از الگوریتم اینستاگرام و آشنایی با ترفند های آن، همان دانش و تخصص یک مشاور اینستاگرام است. یک مشاور اینستاگرام ماهر با پیشنهاد راهکار تضمینی و اصولی برای افزایش فروش اکانت شما، به کسب و کارتان رونق می بخشد.

در یک کلام افزایش فروش وابسته به مدیریت تخصصی اکانت است. بنابراین، تنها راه افزایش فروش شما در اینستاگرام، در گرو دستان یک مشاور اینستاگرام تواناست.

خدمات مشاوره اینستاگرام توسط تیم من

چه خدماتی ارائه می دهیم؟

  1. بررسی و رفع اشکال پیج شما و ارائه راهکارهای رفع مشکلات و اشتباهات بر اساس جدیدترین الگوریتم اینستاگرام (به صورت فایلهای صوتی که میتوانید چندین بار گوش کنید وطبق آنها عمل کنید) و پشتیبانی دو هفته ای جهت پاسخگویی به سوالات و رفع اشکال در مورد آموزش های داده شده.
  2. من و تیمم به عنوان مشاور و مجری تمام یکسال آینده را در کنار شما خواهیم بود! از ایده پردازی و تولید محتوا و …. تا اجرای ایده ها و ادمینی پیج اینستاگرام و حتی وب سایت و سایر فضاهای مهم در سوشال مدیا که باعث افزایش تعامل و مخاطب هدف برای کسب و کار شما میشود و شما دیگر نگران هیچ چیز نخواهید بود و میتوانید با خیال راحت به کسب و کار و تخصص خود بپردازید.

اگر هریک از این دو مورد را نیاز دارید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و تعرفه های آن میتوانید با من تماس بگیرید.
۰۹۱۵۳۵۹۸۷۳۳ / تماس – واتس اپ – تلگرام

اگر سوالاتی درمورد فراموشی پسورد یا موارد امنیتی پیج دارید لطفا به پیج ایسنتاگرام من مراجعه کنید و پست های مربوطه را ببینید. (در این مورد مشاوره نمیدم)

مراحل انجام خدمات مشاوره اینستاگرام توسط تیم من

 ۱۵ الی ۳۰ دقیقه مشاوره تلفنی با مهندس روزبه فلاح

در این مشاوره چه اتفاقی می افتد: با شنیدن درخواست شما و انتظار شما از پیج اینستاگرام و کلا فضای کسب درآمد از اقیانوس دیجیتال مارکتینگ است. سپس با توجه به موضوع کسب و کار و پیج شما خواهم گفت که چه کمکی از من و تیم من برای پیشرفت پیج و کسب و کار شما در اینستاگرام و سایر فضاهای مرتبط با دیجیتال مارکتینگ برمیاد. قرار است یکسال آینده را کنار شما باشم. پس ما یک هدف مشترک داریم: جذب مخاطب هدف !

چطور این مخاطب را جذب می کنیم؟

  1. ایده پردازی
  2. بازارسنجی اینستاگرامی
  3. تحقیق و بررسی و امکان سنجی شرایط فعلی شما و مقایسه با رقبای منطقه ای , شهری , کشوری و حتی جهانی (درصورت امکان ارائه محصول یا خدمات )
  4. در نهایت طراحی تقویم محتوایی کوتاه مدت و بلند مدت در مرحله اول و به طور موازی شروع فعالیت های اجرایی برای پروژه دیجیتال مارکتینگ شما

خروجی این خدمات چیست؟

  • تولید محتوای ارزشمند (از نظر مخاطب) , مرتبط با موضوع کسب و کار
  • جذب مخاطب هدف ( مخاطبی که به محصول و خدمات ما نیاز دارد)
  • تبدیل مخاطب به مشتری ( کسی که بهمون پول بده )

بله دقیقا از نظر من تعداد اینکه یک فردی از طریق فعالیتهایی که من و تیمم برای شما انجام میدهیم به دایرکت پیج شما مراجعه کند یا تماس بگیرد و در نهایت تبدیل به مشتری شود خیلی خیلی ارزشمندتر از این است که ما را فالو کند ولی در نهایت قانع نشود که از ما خرید کند !

جهت مدیریت حرفه ای صفحه اینستاگرام، همین حالا می‌توانید با ما تماس بگیرید:

جمع بندی

تصور کنید که قصد تاسیس یک فروشگاه را دارید. ابتدا باید مکان مناسبی را برای محل کسب و کار خود پیدا کنید. سپس با تحقیقات میدانی، نیاز و احتیاجات مردم آن منطقه را بسنجید. سپس برای فروش اجناس خود باید دکور مناسبی و جذابی را برای جذب مشتری انتخاب کنید. برای کسب و کار خود تبلیغات هدفمند و بازاریابی هوشمندانه داشته باشید و … .

برای تاسیس یک پیج اینستاگرام کاری نیز، انجام تمامی این مراحل به شیوه ای خاص ضروری است. به خصوص اینکه محیط مجازی اینستاگرام برای همگان تجربه ای تازه و دارای الگوریتم های مخصوص خودش است. با این وجود، آیا سنجیدن موقعیت، تولید محتوای اصولی، تبلیغات موثر، جذب فالوور و بازاریابی و… از عهده کسی که تازه پا به این عرصه گذاشته است برمی آید؟ قطعا خیر.

مشاور اینستاگرام مارکتینگ، یک متخصص برای رشد و فعالیت اصولی یک اکانت می باشد. راه حل تمامی مشکلات شما در دست یک مشاور اینستاگرام حرفه ای و متعهد است، که در هر زمینه ای راهنمای روند کار پیج شما باشد. اگر قصد شما برای فعالیت تجاری در اینستاگرام جدی است، مشاور اینستاگرام برای همه ی انواع کسب و کار ها، مشاوره های ویژه و مناسب خود را خواهد داشت. در صورتی که یک مشاور اینستاگرام حرفه ای و با تجربه انتخاب کنید، موفقیت کسب و کار شما تضمینی و قطعی خواهد بود.

سوالات رایج درباره مشاوره اینستاگرام

هزینه مشاوره با یک مشاور اینستاگرام، با توجه به هر پیج و کسب و کار، شرایط فعلی و هدف شما متفاوت است و در اولین قدم من بعد از شنید نظرات و خواسته های شما و البته تشخیص خودم که چه کار و یا کارهای برای شما مفید است،به شما تعرفه ی خدمات را اعلام میکنم.
قطعا مشورت با یک مشاور اینستاگرام خوب، کلید موفقیت هرچه سریع تر پیج شما خواهد بود. شما باید این نکته را بدانید که تنها ساختن یک اکانت و پست کردن چند عکس معمولی از خدمات یا محصول برای شما درآمدی کسب نمی کند. با ذخیره وقت، انرژی و هزینه خود، به یک مشاور اینستاگرام خوب مراجعه کنید تا نقاط ضعف شما مشخص شود. سپس همان وقت و انرژی را برای برطرف کردن ایرادات خود صرف کنید تا پیج شما ناموفق نباش

خیر. موارد متعددی وجود دارد که شخصی با ادعای تخصص در این زمینه سر بسیاری از افراد را کلاه گذاشته است ویا حتی اگر قصد بدی هم نداشته باشد به دلیل عدم تسلط به کار باعث تلف شدن سرمایه و زمان شما شده است و حتی پیج شما به دلیل اشتباهات آن فرد آسیب های جدی دیده است.

همچنین صرف تسلط بر اپلیکیشن اینستاگرام و هشتگ گذاری، موجب تخصص یک فرد و شایستگی او برای مشاوره اینستاگرام نمی باشد. بلکه شما باید مشاوری را انتخاب کنید که ماهر، با تجربه و ثابت شده باشد.