کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

آنچه در این مقاله می خوانید :

کسب درآمد از اینستاگرام ،شبانه روزی است! یعنی وقتی شما در خواب هستید ،درصورتی که اصول اینستاگرام مارکتینگ را رعایت کرده باشید،مخاطب هدف پیج اینستاگرام شمارا پیدا می کند و میتواند به مشتری شما تبدیل شود.

مردم به احساس خوبی که از محصول یا خدمات شما ،دریافت می کنند پول میدهند!

پس باید طوری در پیج اینستاگرام خود تولید محتوا کنید که وقتی کسی با پیج شما آشنا می شود، احساس کند پیج شمابرای نیازهای او مفید است و با میل و علاقه شمارا دنبال کند!

در این زمینه مهم تر از طراحی و ظاهر (که مهم است) محتوای پیج و میزان مفید بودن آن است که به مخاطب شما ،حس خوبی میدهد و تصمیم میگیرد در پیج شما بماند و حتی پیج شمارا به دیگران معرفی کند.

👈تفاوت مهم بین شعبه مجازی کسب و کار (اینستاگرام ،وب سایت و….) با محل کار فیزیکی شما این است که در کسب و کار فیزیکی شما مشتری را میبینید و میتوانید با رفتار مناسب اورا جذب کنید

اما در فضای مجازی مشتری شمارا نمی بیند و هر آنچه هنر دارید باید در پیج و یا وب سایت خود از قبل اکران کرده باشید که وقتی کسی می آید احساس خوبی از دیدن محتوای شما درک کند.

💢💢کسانی که فرصت حضور در کارگاه #آموزش_اينستاگرام و ازدست دادند ،میتوانند برای خرید فیلم آموزش اینستاگرام مارکتینگ   از طریق لینک زیر اقدام کنند.

(حتما نظر خریداران قبلی را ببینید تا مطمئن شوید که این محصول برای شما هم مفید خواهد بود.
👈تمام شرکت کنندگان در کارگاهها و خریداران فیلم آموزش اینستاگرام مارکتینگ رضایت کامل دارند.

فراموش نکنید بهترین راه کسب درآمد از اینستاگرام این است که شما اصول درست اینستاگرام مارکتینگ را رعایت کنید.

دوره آموزش اینستاگرام مارکتینگ

 

همچنین میتوانید برای دیدن مقاله های بیشتر به قسمت وبلاگ سایت یا دیدن فیلمهای مرتبط با آموزش اینستاگرام به پیج اینستاگرام من سر بزنید.